Prima pagină > blog, Diferite ..., Viata Bate Filmu .... ! > Copilaria noastra se duce pe cacat ?

Copilaria noastra se duce pe cacat ?

Azi imi pierdeam timpu degeaba si am inceput sa caut pe YouTube tot felu’ de clipuri … cand deodata am dat peste 2-3 clipuri superbe !  Nu ca imagini ,ci ca melodie 🙂 .

1. ascultata de 5ori ! si tot nu mam saturat 😦

2. Si asta e frumoasa  ! dar incepe numa de la 0:10 !

 

Ce parere ai ?! :-<

  1. cinE E ?
    iunie 21, 2009 la 4:46 am

    mDa :-< ,imi tot zicea mama despre copilaria ei ca era cea mai fericita ,cand isi facea inghetata din zapada ,nu toate chimicalele de azi :-j
    Super filmu !

  2. a.L.3
    iunie 21, 2009 la 4:48 am

    de ne crezut dar ADEVARAT!!!!!!!!

    • iunie 21, 2009 la 4:50 am

      Asa e ! :-< si asta e 🙂

  3. Denisa
    iunie 21, 2009 la 5:11 am

    Da, e intr-adevar trist… am vazut si eu din astea pe youtube si parca-mi pare rau ca nu m-am nascut un pic in alte timpuri.. :-<

  4. Teo
    iunie 22, 2009 la 8:54 am

    asta e farte :))ce atata tristete ink suntem mici..profitati de copilarie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VAcantza ,strand :X:X plimbari …fotbal alea alea lasati internetu :)) numa asa pe seara la o mica vrajeala:)) !!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Teo
    iunie 22, 2009 la 9:04 am

    eh ..cu gajicu nu stai la varjeala..thee..cu alti ~~ si nam gajic:D si nu ma refeream numa la mne:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu