Prima pagină > Concurs, Hobbyuri > Viitoarele concursuri la CNAM

Viitoarele concursuri la CNAM

Salut si Buna seara !
Fiind Directorul Departamentului „Concursuri scolare si extrascolare” am zis sa nu stau degeaba si sa fac ceva.
Ieri seara ,pe la 23, mi-am adus aminte de si am zis sa fac in mare parte ce faceau si ei acolo . Asa ca am reluat episodul si am notat activitatiile de acolo.
De asta postez pe blog ,sa va dati putin cu parerea despre activitatiile de acolo si sa imi ziceti fiecare cam unde ati vrea sa participati…

(1.Cursa cu oul in lingura) –- OPTIONALA
2.Concurs de role
3.Cursa in saci (de cartofi)
4.Concurs de aruncat la cos
5.Cursa pe 50/100 de metri.
6.Bascket
7.Cursa cu stafeta

–Mici explicatii–

1.Se da la fiecare concurent cate un ou si cate o lingura. Oul se pune in lingura.
2.Se face un traseu si poate si cu niste obstacole.O cursa clasica de role.
3.Se baga 2 persoane intr-un sac si formeaza o echipa. Vor concura mai multe echipe.
4.Aici v-a castiga cel care v-a dat cele mai multe cosuri intr-un minut
Vor participa tot cate 2.
5.Clasica cursa pe o distanta de 50/100 de metri.
6.Un mini campionat de bascket.
7.Se fac echipe de cate 2 si se alearga pe o distanta totala de 100/200 metri. Primul coechipier alearga pe o distanta de 50/100 metri cu un baston in mana. La jumatatea traseului il preda colegului. El la randul sau alearga cu bastonul pana la FINISH.

  1. Martie 31, 2011 la 8:47 am

    pe mine poti sa ma pui castigator de pe acuma!;))… sa imi dai mie cartofii din saci si ma duc in verde..sa am ce manca:))..o sa iasa fain!

    • Martie 31, 2011 la 7:30 pm

      Iti dau si ceapa :)) .
      Sper sa iasa frumos.

  2. Miky'
    Martie 31, 2011 la 8:08 pm

    Ba bosss ba da numa la tine te gandesti :)))?

  3. D.I.
    Martie 31, 2011 la 8:21 pm

    Bineinteles totul se va desfasura in colaborare cu membrii departamentului sport! :))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

