Acasă > Hobbyuri > 24jocuri.com

24jocuri.com

De cand nu am mai scris pe blog,am deschis si un site de jocuri online !!
Nu am fost in stare sa il deschid singur,asa ca am apelat la cine am stiut eu mai bine ca se stie in acest domeniu ,colegul meu Mihai Birlean Bosss.
Siteul are 1200 de jocuri TOTAL gratuite pentru oricine .
Zilnic intre 100 si 150 de vizitatori . dar nu ne multumim cu atat !
Intra si tu in lumea jocurilor Online alaturi de http://www.24jocuri.com

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

