Prima pagină > La scoala ! > Ce face Presedintele..

Ce face Presedintele..

Navigand pe Facebook ,am primit un „advertisment” ca Ana Nedelea si-a postat un Top Followers. Si ghiciti cine era primul in top ?
Dragul si iubitul nostru presedinte Madalin :)) .
Oare ce facea el pe FaceBook-ul Anei zilnic ??
Va las un link sa vedeti🙂
CLICK AICI !!!
Sau poza : 1

  1. ana nedelea
    Decembrie 23, 2010 la 3:02 am

    :))) eu nu am nicio vina in asta

    • Decembrie 23, 2010 la 3:05 am

      Ce vina sa ai ? :))
      Si eu ce vina sa am ? E vina lui =))

  2. ana nedelea
    Decembrie 23, 2010 la 3:08 am

    hehe:)))

  3. tomo
    Decembrie 23, 2010 la 8:22 am

    Poi asta vi voua presedinte ma? =)))
    Spunei ca te’am trimis eu sa ide i zici sa isi dea demisia ca face scoala aia a voastra ras.

    • Decembrie 24, 2010 la 4:16 am

      Nu e vina mea🙂. E vina celor care l-au votat pe el.

  4. scooby doo
    Decembrie 26, 2010 la 1:24 am

    ce raaaaau esti =)))) imi place :> continua ;;)

    • Decembrie 26, 2010 la 4:31 am

      De ce sunt rau ? asta e crudul adevar.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

