Prima pagină > Diferite ... > Un Ilisiu castigator !!

Un Ilisiu castigator !!

Ier cam pe la ora 19 suna unchiul meu pe tata .(fratele lui tata) si ii spune „Ghici ce ? Am castigat 100.000.000 lei vechi la Super Bingo Metropolis !”
Tata pentru un moment a ramas masca dupa care a inceput sa-l felicite si sa ne zica si noua . Dupa multe sfaturi ce i le-a dat tata despre cum sa-si puna banii intr-un cont bla bla .. am intrat pe http://www.superbingo.ro si l-am cautat pe unchiu . Si ghici ce ? Era acolo ,printre castigatori.
Un super cadou de Mosu pentru el,Nicolae, si fiul sau Lucian Nicolae !!!

Deci daca nu joci ,nu castigi !!
FELICITARI UNCHIU !

  1. Decembrie 13, 2010 la 7:33 am

    mersi mersi

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

