Acasă > Hobbyuri > Pfei mama…

Pfei mama…

Chiar asa … de cand nu am mai scris pe blog s-au intamplat destul de multe in viata mea🙂 .
1. Am luat 9 [noua] in teza la Romana.
2. Din nou am ales sa dau teza din fizica, pentru ca mi s-a parut mai usoara materia de la fizica decat la chimie [organica] sau biologie [chestii cu nume lung si care te fac sa iti rupi limba].
3. Prietenul meu bun Gabi impreuna cu Dragos ,colegul meu de clasa ,si-a deschis un site super misto dedicat in special adolescentiilor ! http://www.aipotential.com . Merita sa il vizitezi si sa il citesti ! Momentan sunt la inceput ,deci nu ii criticati prea tare🙂 .
4.
5. etc
Nu mai stiu ce e important de aflat ,dar poate pe parcus imi vine in minte si voi scrie. Voi incerca sa ma ocup mai mult de blog🙂

  1. Decembrie 7, 2010 la 8:04 am

    Mersi pentru reclama. Va asteptam pe site !

  2. Decembrie 8, 2010 la 6:57 am

    Imi place foarte mult cum ai scris, imi aminteste de zilele cand eram o bloggeritza😀

    • Decembrie 10, 2010 la 7:46 am

      pacat ca tu nu mai scri pe blogul tau😦.
      Saptamanal intru sa vad daca ai actualizat ceva…dar ,nimic

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

