Acasă > La scoala ! > Balul Bobocilor.

Balul Bobocilor.

In seara asta dupa ce am iesit de la sala ne-am intalnit la Flamingo eu ,Botis,Teodora Buhai ,Alexandra din X F si diriga lui Botis .Ne-am dus si am povestit detaliat cu patronul de la Flamingo ce ne costa si cat ne costa totul. Am ajuns la un 50 de lei / persoana. Pentru cei de a X-a ;cei de a IX-a nu platesc nimic .
Locatia va fi la Flamingo in data de 11 noiembrie [joi] aproximativ la ora 16. Intrarea se va face pe baza de stampila [idem Metropolis si alte cluburi de noapte].
Muzica va fi asigurata de Alex ,fiul patronului de la Metropolis .
Daca doresti alte detalii ,lasa un comentariu si iti voi raspunde.

  1. tzimbi
    Noiembrie 3, 2010 la 8:13 am

    ma clasele a 11-a dupa ce ora puteam intra?

    • Noiembrie 4, 2010 la 8:21 am

      Pai noi stam pana la 11. Nu stiu ,de asta nu am intrebat pe nimeni.

  2. Alle
    Noiembrie 3, 2010 la 8:17 am

    asa Ema ms de pomenire:))am vrut sa nu imi scriu email-u si nu ma lasat ca cica nu e valabil:))mno mai da esti tare dotat..:>

    • Noiembrie 4, 2010 la 8:22 am

      =)) ce vrei sa zici la partea cu dotatu ? :))))

  3. Guru
    Noiembrie 3, 2010 la 8:33 am

    Asa mai merge… ca, ” Casa Armatei+15 lei/pers” cam circ! O sa trec pe acolo oricum sa vad cum e!

    • Noiembrie 4, 2010 la 8:23 am

      Din partea mea puteti sa veniti toti !! !:) dar mai sunt si celelalte parti care vor si nu prea ….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

