Acasă > La scoala ! > Balul bobocilor

Balul bobocilor

Pentru ca multi ma intreaba cum este cu balul bobocilor am hotarat sa scriu aici pe blog toate datele si detalile despre el (bal).
Va avea loc in data de 11.11.2010 aproximativ ora 16 si se va desfasura la Casa Armatei din Bistrita ;langa terenul de fotbal Gloria Bistrita.Stiu ca multor colegi de-ai mei de clasa a X-a nu le convine ,dar nu avem ce face ,directoarea a zis ,asta e . In fine ,sa continuam.
Plata totala pe care o vor face cei de a X-a este 15ron / persoana .
Ca si mancare vom avea niste covrigei si produse de patiserie sau chiar poate cate un sendwish de unu. Asta mai ramane de vazut. Ca si bautura ,e clar ca nu ne lasa cu alcool .O sa fie sticle de cate 2 L de suc sau daca va fi faza cu sendiwshul ,atunci la fiecare cate o sticla de 0.5 de Coca – Cola.
Muzica ne-o va aduce un fost coleg de-al nostru dintr-o clasa mai mare care s-a mutat la Liviu . E gratis .
La Miss si Mister poate sa participe oricine .Data&sala preselectiei o veti afla saptamana viitoare prin bannere/afise puse de mine prin scoala .
Daca mai aveti intrebari legate de bal ,lasati comentariu aici si va raspund. Pe mess. nu va mai zic nimic.

Categorii:La scoala ! Etichete:, , , ,
  1. Mikyyyy:X
    Octombrie 13, 2010 la 7:31 am

    da si posterele le faci uh :>:>?

    • Octombrie 15, 2010 la 9:10 am

      Da. Luni incerc sa le aduc deja la scoala,daca nu ,cel tarziu marti.

  2. Botis
    Octombrie 13, 2010 la 7:55 am

    Hai ma ca facem cumva sa iasa bine! Fara stres! Suntem mari ne descurcam noi!…

    • Octombrie 15, 2010 la 9:10 am

      Da .Sper sa fie frumos🙂.

  3. tomo
    Octombrie 16, 2010 la 5:49 am

    Numa 15 ron dati de unu ?Noi am dat 50
    Oricum o sa fie fain
    Succes-uri!

    • Octombrie 19, 2010 la 5:00 am

      Stiu ca e putin … sper sa fie frumos :-< .

  4. Fishy
    Octombrie 28, 2010 la 6:39 am

    Tu stii ca si anu trecut a vrut directoarea sa facem balu acolo?…nu vrei sa stii ce a iesit:)) Pana la urma l’am facut la diana. Si da sunt f putini bani de unu! Nu prea faceti mare lucru cu 15 lei! Si sa cautati sponsori macar sa aveti premii faine pt miss si mr..(ca fete faine aveti)=)) Succes Oricum!

    • Octombrie 28, 2010 la 7:05 am

      Sa sti Sergiu🙂 ,si toti cititorii ,ca Balul se va tine la restaurant Flamingo ! Si suma totala nu este de 15 lei ci de 50 lei :0 .
      Sponsori avem : Avon ,Floraria Iris ,Ray Gym si Schreiner !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

