Acasă > Hobbyuri > Ce mai face Bistrita.[La Oradea]

Ce mai face Bistrita.[La Oradea]

Azi m-am uitat la Andreea la status si avea un link catre Youtube.com . Era un clip de la trupa ei de dans .. InAction . L-am vizionat ,mi-a placut si am zis sa il pun pe blog.
E super misto realizat ,asa ca va las sa il vedeti !!

IMI PARE FOARTE RAU CA NU MAI MERGE VIDEOCLIPUL ! CEI DE YOUTUBE NU STIU CE AU FACUT …

Categorii:Hobbyuri Etichete:, , , , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

