Prima pagină > Diferite ... > Votati sincer !

Votati sincer !

De mult timp ma tot „cert” cu Andreea Sabau ,cea mai buna amica a mea .Ea tot zice ca e urata ,eu tot zic ca e frumoasa si ca se poate mandri cu asta . Asta pana azi ! As vrea sa votati in urmatorul Poll . Dar foarte sinceri !!!
Andreea

Categorii:Diferite ... Etichete:,
  1. Andreea
    August 9, 2010 la 10:16 am

    duten pui
    >:P

    oricum tot parerea mea ramane asha… shi de iese nu vez ce ma cant>:P

  2. Andreea
    August 9, 2010 la 10:20 am

    in poza asta un pik..in restu nu;;)

  3. MoHate
    August 9, 2010 la 10:22 am

    buna tipa :> .. da-mi si mie idu ei :))

  4. Andreea
    August 9, 2010 la 10:24 am

    o vatat deja unu cu nu shi eu tzin cu el:-< parere lu unu cu nu conteaza mai mult decat a lu 100 cu da:(

    • August 10, 2010 la 10:06 pm

      =)) nu incerca sa scapi asa de usor !

  5. dYaNNa
    August 9, 2010 la 10:24 am

    Ejti cea mai scumpa u :X:X:

    Vaca Milka ce ejti:x

    • August 10, 2010 la 10:07 pm

      Stiu … doar ea nu stie . In fine🙂

  6. August 16, 2010 la 11:15 pm

    E frumusica. E ok fata.🙂

  7. August 17, 2010 la 8:56 am

    Ma dar cine are curaj sa zica ca Andreea nu e frumoasa? E cea mai frumoasa colega.

  8. Andreea
    August 19, 2010 la 9:40 am

    Multzumesc colegu:”> :X [oricum nu va cred>:P] :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

