Prima pagină > Hobbyuri > Un MARE Upgrade !

Un MARE Upgrade !

Azi dimineata la ora 6 ,trezirea .Si am plecat impreuna cu mama,tata si vecinu Ilie la Targul de masini din Mures. Cu 3000Euro in buzunar ,ne-am dus sa „ne spalam” ochii . Am vizitat 2/3 din piata ;cand am dat de un Ford Focus rosu .Ca de obicei ,ne-am uitat la pret,2700Euro ,anul de fabricatie ,2000 si 170.000 km.
Diesel ,1.8TDI ,4 geamuri electrice ,oglinzi electronice , caset cu CD ,4 difuzoare ,aer conditionat ,incalzire in scaune . Cam astea le avea .Nici o pata de rugina ,nimic !
A venit baiatu a cui era ,Alin ,si ne-am sfatuit … tata si cu vecinu s-au uitat la motor ,eu si mama butonam in masina .
Dupa un mic test prin apropiere ,ne-am hotarat ! Tata a negociat .. de la 2700 la 2500 Euro . Alin a acceptat si ne-am facut cu o masina meseriasa rau de tot ! Merita toti banii !
Maine voi pune niste poze cu ea sa vedeti🙂 .

  1. tomo
    August 8, 2010 la 10:28 pm

    beton ba….
    cand dam o liniutza?

    • August 9, 2010 la 10:16 am

      Peste vreo 1 an si ceva !🙂

  2. Mitza
    August 9, 2010 la 9:33 am

    vezi ca motorul nu e TDI e TDCI parca , nu ? in rest sa aveti noroc de ea😛

    • August 9, 2010 la 10:16 am

      Nu stiu ,sincer.Am sa ma uit in cartea ei.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

