Am fost si eu …

Datorita verisoarelor mele dulci ,Andreea si Bianca , am fost si eu la Baile Figa ! Ca orice Bistritean,Ardelean,Roman , m-am distrat de minune alaturi de „precini” .
Sa va zic cateva cuvinte despre Baile Figa .
Este foarte multa lume !! Inghesuiala in cele doua bazine . Umbrele putine ! Si oriunde vrei sa intri ,platesti separat😐 . Spre exemplu: la intrare [e normal] , la piscina interioara [anormal] ,la jacuzi [anormal] ,la sala de sport [anormal] si la tenisul de masa [normal] . Parerile imi apartin !!! ,adica ce e in paranteza .
Buuun ! Acum sa va zic ce e super .


E frumos faptul ca este un bazin cu apa sarata si unul cu apa dulce .Mai e frumos faptul ca este si namol cu care unii se joaca ,altii se trateaza . Si imi place foarte muult ca e super amenajarea ! Aici eu le dau nota maxima !
Am facut si cateva poze cu „tatuajele” care mi lea facut verisoara mea Bianca🙂 . Astept propuneri sa mergem la Figa intr-o zi !!!
1
2
3
4
5

  1. Iulie 18, 2010 la 4:49 am

    beton !! :))

  2. biiu
    Iulie 18, 2010 la 5:13 am

    eu ti-am facut toate pozele:>…si pictura in stil tribal de pe spate tot eu:>

    :>:>

  3. ady
    Iulie 19, 2010 la 6:39 am

    pai sunt niste lcruri diferite fata de ce ai spus tu dar lasa ca vorbim la telefon sau pe mess

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

