Noul NFS !

Alaltaieri mi-a zis colegul meu Mihai Birlean de un nou joc din seria NFS[Need for Speed] . Asa ca am zis ca sa incerc si eu ! E super tare jocul ;doar ca momentan e in BETA Version ! Se numeste Need For Speed World .
Puteti sa va faceti un cont de pe siteul lor oficial … Click aici pentru inregistrare ! . Dupa ce v-ati facut cont ,downloadati Clientul lor .


Dupa ce ati instalat clientul ,trebuie sa ii faceti un Update care dureaza de la 5 pana la 10 minute ! Depinde de conexiunea voastra la internet ! .
Va las aici niste screenshoot-uri facute de mine in joc.
1
2
3
4

  1. Iulie 8, 2010 la 1:04 am

    Beton ! Astept sa apara versiunea finala dupa care downloadez si eu !

    • Iulie 8, 2010 la 10:42 pm

      Dar e destul de OK si asa !!

  2. Iulie 8, 2010 la 3:12 am

    NU STIU DE CE SPER SA NU FIU IN ASENTIMENTUL UNORA DAR MIE PERSONAL MI SE PARE CA ACEST JOC CREEAZA DEPENDENTA SI INSTIGA LA VIOLENTA CEEA CE SINCERA SA FIU NU NE LIPSESTE

    • Iulie 8, 2010 la 10:44 pm

      Dar daca nu incerci jocul ,poti sa zici orice ! dar daca joci cateva minute pe el ,poti sa zici ca e super ! :d

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

