Sunt angajat !

De maine chiar si cu acte !!!🙂 . Ok ,sa iti zic unde am „rezolvat” cu angajatul🙂 . Cred ca TOTI stiti strandul Codrisor ,da ? OK . Si cred ca TOTI stiti terasa din incinta strandului🙂 ,da ?🙂 OK . Acolo ! Pe terasa aceea😀 .
Lucru de la ora 9 pana cand se inchide strandul. Lucru doua zile si doua nu . Si primesc un salar de aproximativ 700RON ,fara ciubuc🙂 .
Zic ca e destul de bine ,nu ?🙂 pentru MAXIM 11 ore/zi e super bine🙂 .

  1. Yaya
    Iunie 14, 2010 la 7:55 am

    Dati’ mare ca tiai gasit.
    Eu inca caut.
    Sper sa am noroc.
    Urasc sa stau acasa toata ziulica:-w.

    • Iunie 14, 2010 la 7:56 am

      Ai putea sa vi la mine acolo ,sa mai lasi un ciubuc, ceva ?:-/
      Ce zici ? Nu te-ar tenta ?

  2. Yata
    Iunie 15, 2010 la 8:27 am

    Nuuu!!Ma’r tenta numai sa te vad pe tn8->.
    Doar stii ca numi poti rezista?:”>
    }{

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

