Prima pagină > blog > Update in viata mea !

Update in viata mea !

Azi s-a realizat cel de-al doilea „update” in viata mea🙂.
Primul este :Cei de la UPC au venit si mi-au marit viteza la internet + 100 si ceva de canale la TV.
Cel de-al doilea este cel mai „tru”🙂 : Mi-a luat tata telefon !🙂 Nokia E63 Black. E super tare ! Acum tot il butonez ,una alta ,si caut functii noi🙂 .
Imi place ca are Wireless,blitz la camera si multe alte functii pe care saracul 5200 nu le avea .
Acestea sunt cele doua updateuri din viata mea ,pana acuma !

Categorii:blog Etichete:, , , , , ,
  1. n1k06
    Mai 23, 2010 la 5:28 am

    Se pare că nu sunt singura care şi-a luat telefon nou. Să îl foloseşti sănătos😀

    • Mai 25, 2010 la 4:51 am

      Multumesc ! Si multumesc si pentru sfatul care mi l-ai dat :”> . Sa nu imi iau LG !

  2. Mai 29, 2010 la 8:38 am

    auzi asa… ca fost posesor de telefoane nokia … seria e… 50 , 51 , 72 , 63 red iti zic ca e un tel destept stie sa faca multe da are o carcasa de cacat . daca e pe negru e si mai de cacat , eu am avut red … desi vroiam blue. oricum iphone is the best phone

    • Mai 30, 2010 la 7:44 am

      DA! Ai dreptate la faza cu iPhone .. dar de unde money tati ? E criza .
      Si nu inteleg de ce e de cacat carcasa ??

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

