Acasă > Diferite ... > M-am saturat !!

M-am saturat !!

Gata ! Nu mai suport sa fiu calcat in picioare de orice ratat / ratata ! [NU dau nume pentru a nu se supara ! Sper sa va simtiti !] .
De azi inainte voi fi foarte atent cine sta pe langa mine ! Cine se distreaza cu mine ! Si cel mai important cine mi-e prieten ! Asa nu se mai poate … incepeti [unii ,dar multi] sa profitati de bunatatea mea ! Serios acuma.
Deci daca vei vedea ca nu vreau sa te accept in asa zisul „cercul meu”de prieteni ,nu insista ! Am motive bune !
Si sa sti ca vorba Cine se aseamana ,se aduna e pe bune ! O stiu pe propria experienta !
Inca odata mai zic ! M-AM SATURAT DE RATATI SI PROFITORI !

NU dau nume pentru a nu se supara ! Sper sa va simtiti ! .

  1. oany
    Mai 7, 2010 la 5:20 am

    neeex:)))
    nu corespund descrierii:)))

    • Mai 7, 2010 la 6:59 am

      Oana ,Oana [-x . Nici aici nu ma lasi in pace . :))

  2. oany
    Mai 8, 2010 la 2:46 am

    :)))))

    mna lasa k de acuma nu mai zic nik >:P

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

