Acasă > Hobbyuri, Serile in care ies ! > Ce se face de 2mai !!

Ce se face de 2mai !!

Pfuaii !! Cred ca am si uitat cum arata meniul de la WordPress :)) . Nu stiu ce e cu mine ,nu am mai postat un articol pe blog ,de o gramada de vreme🙂. Trebuie sa iau atitudine [-x .
OK . sa va spun despre ce e vorba …. Ieri stateam pe mess. si vorbeam cu Dragos . Cand deodata imi zice „Ba ,esti pe Bistriteanul.ro” . Nu am crezut pentru prima data ,dar apoi m-am convins🙂
1
Asta e poza care mi-a facut-o o doamna in timp ce domnu de langa mine imi explica fel de fel de chestii🙂 . Poza e luata de pe Bistriteanul.ro .
Deci asta se face de 2 mai !! Nu numai se bea bere ,se canta rock si alte prostii . Informare ,informare si iar informare🙂 Pentru o cariera buna !!🙂

  1. patrick
    Mai 7, 2010 la 3:28 am

    e bine ca se face o buna informare asupra acestei chestiuni dar totusi pt academie ii greu, trebuie sa te pregatesti din greu😉 plus ca daca nu le ai cu istoria si cu sportu mai bine te reprofilezi pe altceva🙂. din cate stiu eu la jandarmi subiectele sunt mai usoare deorece instructia e mai riguroasa fiind instituie militarizata.

    • Mai 7, 2010 la 3:39 am

      Eu intr-un fel nu as vrea sa dau la Academie .. aia fiind la Bucuresti !
      Vreau sa merg la Falticeni de ex. . Unde voi da un test grila din gramatica limbii romane + Un test grila dintr-o limba straina [engleza/franceza] . Deci nu trebuie istorie pt. a deveni jandarm ! Doar ceva colonel sau stiu eu ce grad mai inalt !

  2. patrick
    Mai 7, 2010 la 3:51 am

    mai ai vreme sa te gandesti si sa te razgandesti esti numai la inceput de liceu🙂. eu unu fiind cal batran stiu ce vreau sa fac pe viitor si chiar merita sa trag tare la anu pt o steluta pe umar😉.

    • Mai 7, 2010 la 3:55 am

      Clar ! Am mult timp inca ! Dar asta ma pasioneaza pentru moment si asta as vrea sa fiu !🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

