Prima pagină > 1 > Aparat nou.

Aparat nou.

Azi cand intru in sala numa vad ca lipsesc vreo 5 aparate . Mi-a zis Alin ca aduce un aparat nou . Daca a scos 5 aparate mari din sala ,atunci noul aparat trebuie sa fie gigant😐 .
Cand l-a adus si l-am vazut am sesizat ca e multifunctional . Pana l-au asezat si l-au reasezat eu am terminat exercitiile si m-am dus acasa . De abia astept sa ma duc maine la sala sa-l folosesc🙂 .
PRET : Necunoscut😐 .
LAST EDIT
Am gasit pe net o poza cu el .
1

Ce pret crezi ca are acest aparat ?? asa dupa tine.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

