Prima pagină > blog > Zi perfecta de plaja !!

Zi perfecta de plaja !!

Acum mi-a venit o idee . Adica acum 1h .Mi-am luat laptopul in brate ,m-am pus in scaunul de pescar a lui tata si dai pe net;pe tarasa . Mi-am citit e-mailurile ,am mai povestit cu unii cu altii ,dar cel mai mult : m-am bronzat ! Ma arde obrazul stang de numa-numa .
Mi-as schimba pozitia ,dar stau prea bine🙂 . Am sunat-o pe Andreea sa vina la mine ,sa ne dam pe role ,dar ca de obicei ,nu a vrut sa vina pentru ca facea curatenie ..
Dupa care am sunat-o pe Nico ,dar nu a raspuns . Mai mult de atat nu am ce face !Imi pare rau fetelor🙂 .
Asa ca pana la urma m-am dat singur pe role . BIne .. impreuna cu Mihai ,dar el nu avea role ,pe jos era.
Nico si Andreea ,daca cititi articolul acesta vreau sa va invit Luni seara intr-un local ! Oricum o sa va sun inainte de a pleca .
Va astept zilele acestea la un bronzat ca la carte !
Numa bine ! atat am avut de zis pentru azi !
EDIT !
Am facut si insolatie .. am avut o noapte foarte aiurea😐

  1. oany
    Aprilie 10, 2010 la 9:11 am

    hehe:))

    stii.. te-am vzt:))) erai ff concentrat:))

  2. Ianuarie 20, 2011 la 10:06 pm

    bn cf u

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

