Prima pagină > Diferite ..., Hobbyuri > O zi superba de Martie !

O zi superba de Martie !

Nu l-am crezut pe Busu ,de la ProTV, in legatura cu vremea pentru azi . Dar se pare ca nu a mintit ! O zi superba a fost azi . De la ora 11 pana la ora 21:45 am stat numai afara . Cu prietenii pe scutere ,biciclete ,role ,pe jos ,cum s-a putut ;numa’ sa stai afara . Iti era mai mare dragu de a sta !
Daca de acum in colo v-a fi doar asa ,ar fi cea mai superba perioada🙂 .
Sper ca unele persoane pe care le voi chema in aceasta perioada sa vina la mine . Sa va simtiti !!!
Cam atat am avut de zis pentru azi🙂 . O seara & un week-end placut in continuare !🙂

  1. n1k06
    Martie 20, 2010 la 9:33 am

    eh..vezi că pe mine nu m-ai chemat afară😆

    • Martie 20, 2010 la 9:48 am

      😦 stiam ca esti bolnava si am zis sa te faci bine si apoi te voi chema .
      Maine daca e frumos ,te sun !

  2. Martie 20, 2010 la 9:47 am

    si in Constanta a fost superb, m-am dus sa joc fotbal in liceu la cfr si m-am speriat cred ca eram vreo 20 de echipe.. am jucat un meci si ne-am tirat la stadion ca asteptam 2 ore sa jucam un meci :))

    • Martie 20, 2010 la 9:51 am

      :)) . Nu ma prea pasioneaza fotbalul !! ,sincer

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

