Acasă > blog > Aoleoooo !!!

Aoleoooo !!!

Pfuai ! sa-mi fie rusine ! Eu care tot ii ziceam lui Nico sa scrie pe blogu ei … dar eu nu ma tin de cuvant. Dar sincer ,nu se mai intampla lucruri asa de interesante ca si in timpul verii . Dupa acest articol voi mai scrie unu despre ziua de azi . Astept sa vina odata vara ,sa fac lucruri mai interesante ,precum : sa merg la strand ,sa-mi fac gajica , sa ies Non-Stop cu prietenii si sunt si altele …🙂 .

Categorii:blog Etichete:,
  1. n1k06
    Martie 20, 2010 la 9:43 am

    Aşa, aşa ocupă-te de blog, că dacă nu mă leg eu de tine😀
    Interedante planuri ai pt la vară

    • Martie 20, 2010 la 9:50 am

      :)) precum ti-am zis ,faza cu prietena poate fi o minciuna !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

