Beteag.

Cred ca mi-a venit si mie sfarsitul randul sa ma imbolnavesc . Rosu in gat . Cred ca stiu de unde am „mostenit” aceasta boala :)) . De sambata seara . Am cantat prea tare !
Sper sa imi treaca pana la vara🙂 . Sau si mai repede.
P.SBeau doar ceai si apa chioara ;ca si la spital .

  1. Martie 12, 2010 la 6:42 am

    mama ce ma bucur, eu numai am racit de 2ani

    • Martie 12, 2010 la 9:21 am

      Te bucuri ca m-am imbolnavit ???:-w

  2. Martie 14, 2010 la 4:34 am

    normal ca ma bucur ma acum pot sa scrii mai multe chestii ca sa pot sa iti dau eu comenturi😀

    • Martie 15, 2010 la 7:44 am

      Aaa . Dar eu ma duc la scoala ,la sala ,peste tot …🙂 .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

