Prima pagină > Diferite ... > Server Counter-Strike [GunGame MOD]

Server Counter-Strike [GunGame MOD]

Buuun… tot navigam pe Fdns.ro si am observat ca s-a deschis de curand un server cu modul GunGame …😕 .Am zis: „Ia sa vedem ce e de el”.
Cand sa intru ,FULL. Am stat ceva vreme sa intru pe el si pana la urma am reusit .. Serverul se comporta superb … vorbind de la ping pana la comportamentul jucatorilor/adminilor …
Poza pinguri
pinguri
Poti sa iti dai seama singur … Sa nu crezi ca e pluginul ala ‘fakeping’ sau cum se numeste . Sunt date reale ! OK .. ca tot am vorbit de ping ,cred ca ai observat ca este lume pe el ,precum am precizat mai sus …
Serverul are o evidenta de redirecte… aceasta evidenta se poate observa pe aceasta pagina [click] .
Serverul gg.fdns.ro este pe locul 2 la serverele GunGame din Romania
Uita-te aici !!
Si pe locul 21 printre serverele GunGame din lume
Uita-te aici !!
Merita sa jucati pe el !!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

