Prima pagină > blog, Concurs > Ghiceste caricatura ! [#2]

Ghiceste caricatura ! [#2]

Prima caricatura a fost destul de usoara …sa va vad la a 2-a .
1

Categorii:blog, Concurs Etichete:,
  1. AnONIm cu M :D
    Februarie 25, 2010 la 7:36 am

    Asta sigur i bagea Miron …(Miron Mitrea_)

  2. Februarie 25, 2010 la 8:13 am

    Saddan Husein

    • Februarie 27, 2010 la 5:21 am

      Nuuu :)) dar pe aproape :)).

  3. Februarie 25, 2010 la 9:33 am

    Vanghelie?😀

  4. Februarie 25, 2010 la 9:42 am

    Ba nu…e ala..ce-o fost la Transporturi.

    Miron Mitrea.

  5. Mosulica
    Februarie 27, 2010 la 1:33 am

    Miron Mitrea !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

