Acasă > 1 > Ghiceste caricatura [#1]

Ghiceste caricatura [#1]

Sa lasam masinile si sa trecem la ceva mai funny .Am zis sa fac „Ghiceste caricatura …” .Am ales prima caricatura sa fie :
1
Deci ? Cine crezi ca e ? :>

Categorii:1 Etichete:, , ,
  1. Februarie 23, 2010 la 8:08 am

    ori e Eminescu, ori n-am pic de imaginaţie! Pe când răspunsul?

    • Februarie 25, 2010 la 7:00 am

      Corect ! Bravo .Ai raspuns corect primul.

  2. Mircea
    Februarie 24, 2010 la 6:21 am

    Eminescu ..

  3. Februarie 25, 2010 la 7:24 am

    aproape că-mi pierdusem orice speranţă….

  4. AnONIm cu M :D
    Februarie 25, 2010 la 7:27 am

    I Miron Mitrea cu cancer la migdale :))

    • Februarie 27, 2010 la 5:21 am

      Corect ! Ai raspuns primu corect !

  5. lol
    Martie 4, 2010 la 3:47 am

    cum sa fie eminescu? eminescu avea mustata?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

