Acasă > Diferite ... > Valentines Day altfel !

Valentines Day altfel !

Poate te intrebi ce am facut de Valentines Day … Nu te teme ,nu am facut sex sau sa ies la intalnire cu vreo fata . Prima data am fost cu vecinii pe partie ,mai exact cu Danut ,fratemio si Silviu . Am facut si ceva poze …[Da click pe titlu sa vezi tot]
1 .
Dupa ce am coborat din livada ,ne tot gandeam ce sa facem ,ceva mai special si lui Silviu i-a venit ideea sa facem un iglu ! Bun … pentru inceput am ales un loc unde sa-l construim ;langa gardu lui vecinu Oliv.
Am inceput constructia … Oana a venit in ajutorul nostru ca treaba sa mearga mai cu spor.
1
Dupa ceva timp iglu s-a mai inaltat putin !
1
Dupa facerea „gaurii” urmeaza o poza pentru mine🙂.
1
Putin cate putin ,iglu se inalta spre ceruri🙂.
1
O noua poza inainte de a pune „acoperisu”.
1
Si iata rezultatu !
1
Scuzati claritatea fotografiilor ,dar sunt facute cu un telefon mobil.
Asa mi-am petrecut eu Valentines Day !! Alaturi de prietenii mei ,nu de prietena mea !

  1. Februarie 16, 2010 la 10:05 pm

    ce zapada!

  2. Oany
    Februarie 24, 2010 la 7:52 am

    o da:))
    acolo io’s baza:)))

    oricum a fost o zi super;):))

    data viitoare facem castel=)))

    • Februarie 25, 2010 la 6:59 am

      Si tu esti printesa ,da ? :))

      • Oany
        Martie 5, 2010 la 8:52 am

        clar:))) adik numa dak… sau lasa:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

