Acasă > Diferite ..., Hobbyuri > Revenim la 3D .

Revenim la 3D .

Ieri mi-au sosit ochelarii la Posta si azi am fost sa ii ridic .Totalul a fost de 16RON .Cand am ajuns acasa ,direct am luat de pe net un film 3D ,Filelist.ro . Dupa ce s-a downloadat am pus pe un DVD sa vad daca merge … de unde atata bucurie tati ? :)) . Nu se vedea cu nimic mai special ! Dar se pare ca bine mi-a zis un tovaras mai vechi .. merge doar pe televizoare / monitoare care scot peste 110 megahertzi ! Maine ma voi duce la un vecin sa testez … Voi da un EDIT si va voi spune cum este ..😕
1

  1. Februarie 12, 2010 la 8:24 am

    sau cu un videoproiector🙂
    se vede greu si pe un wide de 22′ …

    • Februarie 12, 2010 la 8:30 am

      Ee de unde atatea ? :)) .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

