Prima pagină > blog > VideoBlog ??

VideoBlog ??

Ma uitam din blog in blog si am dat de unu’ care era mai „ciudat” …😕 . Avea VideoBlog .Ce e ala ? Ma filmez si in acel clip spun diferite chestii ,in loc sa scriu😕 .
Ce zici ? Sa fac si eu asa ceva ? M-as face de ras ?
Iti las un Poll la dispozitie ,stiu ca nu vei comenta !

Categorii:blog Etichete:, , , ,
  1. Februarie 9, 2010 la 9:57 am

    nu

    • Februarie 10, 2010 la 1:48 am

      De ce ?🙂 ,argumenteaza😀

  2. Februarie 11, 2010 la 7:28 am

    pai, iti faci blog sa scrii nu?
    sa iti pui gandurile pe „HARTIE” nu sa incepi sa „taca taca” si sa plictisesti „cititorul”

    • Februarie 11, 2010 la 7:29 am

      Hmm.. aici sa sti ca ai dreptate😕 . Mare dreptate !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

