Acasă > Hobbyuri > 3D 3D 3D si iar 3D !!

3D 3D 3D si iar 3D !!

Dupa citirea articolului lui Wraith „m-am excitat =))” . Am inceput sa gandesc putin [in vacanta :))] si am ajuns la concluzia ca si eu vreau o noua schimbare ,una video.Acea schimbare este in 3D . Sa vad filmele acasa in format 3D ! M-am uitat pe siteul celor de la Okazii.ro dupa o pereche de ochelari . Ce sa vezi ? Am dat de ei ,la un pret excelent ! 5 lei + inca 6 lei taxa de livrare !
Bun .. dupa ce am comandat 2 perechi de ochelari ,una pentru mine una pentru tovarasu meu Mihai Birlean am intrat pe Filelist.ro si am cautat un film 3D ,logic. Ca sa vezi ,am gasit !
^:)^ L-am prins pe Dumnezeu de un picior =))) .
Acum astept cu sufletu la gura sa imi ajunga ochelarii acasa🙂 .
Va invit la un film 3D ??!
DA ! Va invit ,dar aduci tu PopCornu’ !

  1. Februarie 7, 2010 la 4:10 am

    nu se vede prea bine la PC sau monitor tft..

    • Februarie 7, 2010 la 6:04 am

      Daca pun pe un DVD si apoi la TV ?😕.
      Nu plasma ,ca e criza :))

  2. Februarie 8, 2010 la 3:26 am

    nu merge bine 3d pe monitor sau dvd sau etc..
    proiectat…

    • Februarie 8, 2010 la 7:01 am

      Aci e problema🙂 la mine. Nu am proiector .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

