Prima pagină > Concurs > Ai participa ?

Ai participa ?

Salut ! Nu am mai postat demult pe blog … si m-am gandit sa mai fac un concurs . Tema concursului m-am gandit sa fie : Photo/Foto/Poze … cum vrei tu sa o iei.
Cine imi trimite cea mai frumoasa poza va castiga …
DAR CE ? Aici v-a fi dificil ! Dar ma voi intinde la niste bani … daca esi baiat ,ai o bere de la mine ! Dar daca esti fata vei avea un suc/cafea/cappucino .
Ti se pare tentant ?
Ce tema sa aiba poza care mi-o trimiti ? Ceva din natura ! O poza facuta de tine in natura … care o exprima pe mama natura ,asa cum e ea ,frumoasa/urata/mizerabila etc.
Nu sti unde sa trimiti poza ? Poti sa mi-o trimiti pe e-mailul meu : Yaho0@fdns.ro sau pe messenger !
Va las la dispozitie un Poll in care veti zice printr-un vot daca veti participa sau nu !

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

