Acasă > Diferite ... > Posibil castig la Loto/Bingo.

Posibil castig la Loto/Bingo.

Azi la amiaza cam pe la ora 12 am iesit afara pentru ca au venit majoritatea vecinilor la canalul din fata casei mele .Daca ati citit articolul despre inundatia care am avut-o in a doua zi de revelion sti despre ce e vorba cu acel canal . Dar azi am aflat altceva ! Cei de la AquaBis au infundat teava principala de scurgere a strazii cu o camera de masina . [Da click pe titlu pentru a citi tot !]

Vecinii au sunat la RealitateaTV sa vina sa filmeze tot ,sa ia niste interviuri ,sa ia niste „probe” . Dupa cateva interviuri ,un alt vecin a sunat la cei de la AquaBis sa vina sa isi scoata camera din gura de la teava principala ,dar romanii sunt romani ! Au zis ca nu pot sa vina pentru ca acel canal nu le apartine [intradevar ,canalul este privat] ,deci nu au de ce sa vina [Dar de ce in a 2-a zi de revelion au putut sa vina ?… in fine ] .

Tatal Taniei m-a trimis sa ma imbrac cu haine de lucru ,ceva mai murdar pentru a intra in canal sa scot camera🙂 . Asa am si facut . M-am imbracat repede si am intrat la datorie [=))] . Am scot din gura de canal 2-3 scanduri care tineau camera + acea camera [un miros insuportabil] . Adi ,fratemio, mi-a zis ca m-a si filmat cand am scos camera :-?? ,nu stiu ce sa zic🙂 .

Luni sa va uitati pe Realitatea TV sa vedeti pe Ema in actiune ! :> .

Deci daca am intrat la „rahat” as putea sa castig la Loto/Super Bingo Metropolis ?

  1. paula
    Ianuarie 16, 2010 la 8:58 am

    =))))

    • Ianuarie 16, 2010 la 9:12 am

      Poti sa razi :)) ,dar asa a fost :)) :”>

  2. Ianuarie 17, 2010 la 8:40 am

    nu e nimic de ras, a facut un gest nobil:)) trebuia sa te recompenseze vecinii!

    • Ianuarie 18, 2010 la 2:39 am

      Lasa ca ma voi duce eu la udat la fetele lor ! :)) . Si ma vor recompensa !

  3. ady
    Ianuarie 23, 2010 la 2:12 am

    ce nu m-ai chemat sa te ajut:))

    • Ianuarie 23, 2010 la 4:51 am

      Eee … sa impartim premiul la Loto ? :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

