Acasă > blog, Hobbyuri > Achizitie noua !

Achizitie noua !

In seara asta mi-a venit noua mea achizitie ! ;x . Un PC nou-nout ,facut dupa preferintele mele si a lui fratemio .
Ce are in el ? /:) ,cred ca glumesti :)) :    [click pe titlu sa vezi tot!]

Procesor : AMD Dual Core 3GHz.
Memorie RAM : 2x 1GB DDRIII
Placa video : 1GB .
Placa audio : pt. sistem de 7.1 !!!
Hard Disk : 320GB

Bunicel ,a ? :>

Categorii:blog, Hobbyuri Etichete:, , , , , , , , , , ,
  1. Sobo
    Ianuarie 12, 2010 la 8:32 am

    Puteai merge pe un Intel Core 2 Quad si pe 2×2 GB RAM OCZ ..in rest e OK:)

    • Ianuarie 12, 2010 la 8:51 am

      Pai e pt. gaming AMD-ul !:) si aia am vrut .

  2. tzimbi steel
    Ianuarie 12, 2010 la 8:48 am

    slabutz ema;)))…hai cu un procesor quad 4×2,5 Ghz si placa vidio ati radeon 2 gb;)):P

    • Ianuarie 12, 2010 la 8:52 am

      Dami bani si se rezolva :))

  3. Andrei
    Ianuarie 12, 2010 la 8:48 am

    Slabut🙂 :)) hai ca glm… foarte bun😉

  4. Ianuarie 12, 2010 la 11:46 pm

    Buna configuratie, dar se putea si mai bine.

    Configuratia mea din noiembrie 2008 e, nu cu mult, mai buna decat a ta.🙂

    • Ianuarie 13, 2010 la 7:20 am

      Poate tu ai $$ mai multi ,eu zic ca la 1438RON e superb !

  5. Ha`
    Ianuarie 13, 2010 la 1:13 am

    🙂 E bun.. Exact asa e si al meu il am de aproape 3 ani .. cam face figuri placa video dar e ok ..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

