Acasă > blog, Diferite ... > O zi de primavara in luna Ianuarie !

O zi de primavara in luna Ianuarie !

Azi dimineata cand m-am trezit am ramas „:|” ,masca . Soarele batea cu putere in perdelele de la camera si era lumina puternica . M-am trezit pe la 11 [am petrecut azi noapte] si am mancat . Am iesit afara cu furia si cu Mihai si Adi .Apoi imi zice tata ca vom face niste gratare cu familia lui Mihai . Am fost incantat .Dupa cateva ture cu furia si un meci de tenis cu picioru tata ne-a intrebat daca vrem sa mancam afara ,pe terasa . Am fost de acord ,pentru ca am vrut sa profit de acest moment .
Am luat masa la mine pe terasa cu vecinii .
Dupa acea masa copioasa am scos din nou furia si am inceput sa ii trag pe toti de pe strada ,cei care aveau role . Erau vreo 5-6 care se tineau de o funie care la randu ei ,funia era legata de furie .
Asa a trecut aceasta zi ,foarte repede .
TU ce ai facut in aceasta zi ? de „primavara” ?

  1. Ianuarie 11, 2010 la 1:19 am

    Sa fiu sincer, si eu am profitat am iesit afara la un tenis(de camp) nu laptenis , nici chiar asa coincidenta :)), a fost o zi superba cum ziceai si tu soare totul ok.Dar a trecut prea repede, cam atat bafta !

    • Ianuarie 11, 2010 la 7:05 am

      Mult prea repede :)) .
      Azi a plouat la Bistrita !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

