Prima pagină > Diferite ... > La multi ani 2010 !!!

La multi ani 2010 !!!

Va urez un nou an plin de fericire ,bucurie ,veselie ,prosperitate ,numa bine !!!
1
Am inceput acest an foarte rau !!! Inundatie in beci😐 ,apa de peste 50cm
De dimineata vine vecinu la mine ,ma trezeste [nu stiu cum a intrat in casa] si zice „Hai sus ca ai inundatie in beci” … pff. ce sa mai comentez ? M-am ridicat din pat si am fost sa vad care e treaba .. apa a inceput sa iasa din beci, era pana la scari . M-am imbracat repede si am iesit afara unde mai erau inca 4-5 vecini . Intre timp au venit Pompierii si au vazut tot .Unu din ei au facut un proces verbal unde m-au trecut ca si martor . Si m-a pus sa declar toate bunurile care s-au deteriorat . Totul a trecut .. sper ca sa nu mai fie asa ceva ca e nasoala treaba ..ca sa scoti apa din casa🙂 .
Super inceputu meu de an ,nu ? :-j
POZE [Le voi pune cate un link la fiecare ca sa nu ocupe prea mult spatiu din pagina si sa se incarce mai repede]
HOPA!!! Ce e acolo Tania ???
Zile Ramonica ! Zile :>
Fara pauza !!
Baga,baga… ! baga Silviu ,baga !
Ala e premiul care l-a castigat Bianca la tombola !
NUMA BINE !! =))
LA MULTI ANI 2010 !! [cadoul lui Bianca pe mine :-„]
Eeeee… :”>
He -He He !!! Zile !!
Cu al mai nebun !
Ce tot cauta Tania ??

  1. Creatza.!!
    Ianuarie 1, 2010 la 11:48 pm

    Pune poze de la rev maaaaaaaaaa ! :***

    • Ianuarie 2, 2010 la 1:17 am

      In seara asta voi pune :*

  2. FLoRiN
    Ianuarie 1, 2010 la 11:54 pm

    cel mai bun inceput de an ;))

    las ca nui rau …. ca o fost un revelion …. BetoooN

    • Ianuarie 2, 2010 la 1:17 am

      Ma bucur mai Florine ca ti-a placut !

  3. Andrei
    Ianuarie 2, 2010 la 12:19 am

    Inundatie??…..poi cum mah ca Eu, Darius si Florin am plecat pe la 10 de la tine si nu era nik…:-/

    • Ianuarie 2, 2010 la 1:18 am

      Stiu ! asa a mi-a zis si un vecin .. el la 10 a plecat la Biserica si nu avea deloc apa in beci . Cand a venit de la Biserica pe la 12 apa i-a ajuns pana la jumatatea masinii .😐

  4. Creatza.!!
    Ianuarie 3, 2010 la 6:53 am

    imi plac pozele😡

  5. FLoRiN
    Ianuarie 3, 2010 la 7:10 am

    pff…. :))

    ce poze ….

    da nui stres :X cum am mai zis :X o fost betoon :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

