Prima pagină > blog, Muzica, Serile in care ies ! > Suit sics tin ! >:D<

Suit sics tin ! >:D<

Ieri in data de 23dec.2009 am implinit frumoasa varsta de 16 [şaisprezece] ani . Acest super-mega-giga-tera eveniment a avut loc la Fast-Food-ul din cartier . Totul a inceput la ora 17:30 impreuna cu vecinii si 2 fetite din oras … prietene apropiate .
Nu m-am intins la toti prietenii mei pentru ca daca faceam asta nu aveam loc de dans si cel mai important nu aveam atatia $$$ [bani] . Imi cer scuze celor care nu au venit [ ^:)^ ] .
De la ora 17:30 pana la ora 23:00 am dansat de am rupt . Cu toate fetele si TOTI baietii !! [ :-” ] .
Ieri toata ziua am avut emotii daca va iesi bine ,daca toti invitatii se vor simti OK etc. .Se pare ca totul a iesit exact cum speram ! As vrea ca toti invitatii sa imi spuna ,pe mess. ,ce nu le-a placut ca sa stiu ca la anu sa fac astfel incat ca totul sa fie perfect . ASTEPT.
Mai am ceva de zis si voi incheie acest articol🙂 .
Va multumesc ca ati venit sa sarbatoriti alaturi de mine !!!

  1. Decembrie 24, 2009 la 12:40 am

    Ema nu ai ce sa spui.A fost superb!Chiar daca nu mam zbenguit[:-„].Oricum pacat ca nu te.a lasat Andreea sa vi dincolo[:>][:))].

    • Decembrie 24, 2009 la 12:42 am

      =))) nu ma da acuma si tu de gol ..
      Lasa ca ne mai vedem noi >:)

  2. Andreea
    Decembrie 24, 2009 la 12:46 am

    Ema:-w:-w:-w…unde nu team lasat ?:))) bine bine:-w

    • Decembrie 24, 2009 la 1:02 am

      Lasa ca iti explic eu alta data ! :)) :-„

  3. Decembrie 24, 2009 la 12:54 am

    Da nu te dau de gol!Tu ai pierdut[:))][:>].

  4. ady
    Decembrie 30, 2009 la 1:31 am

    la multi ani!!!colegu…..

    • Decembrie 30, 2009 la 8:52 am

      Multumesc .. :* .. e ok si asa ,cu intarziere🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

