Prima pagină > Hobbyuri > Ghiceste Masina.

Ghiceste Masina.

M-am gandit la o serie de articole in care voi pune in fiecare cate o poza cu o masina . Este doar de fantezie .
Prima masina este : 1
Ce masina este ?? te sti sau nu ?

Categorii:Hobbyuri Etichete:, , , , , ,
  1. FLoRiN
    Decembrie 19, 2009 la 7:26 am

    opel Astra?

  2. FLoRiN
    Decembrie 19, 2009 la 7:27 am

    renault?

    • Decembrie 19, 2009 la 7:31 am

      Renaulturile sunt cu zecile .. de modele.

  3. cristi
    Decembrie 19, 2009 la 7:27 am

    e un opel cu siguranta, da modelu poate astra cred, nu is sigur

  4. FLoRiN
    Decembrie 19, 2009 la 7:32 am

    mai exact ii Renault Laguna

    • Decembrie 19, 2009 la 7:33 am

      La 21:00 [dupa ceasul meu] o sa aflii :)) .

  5. FLoRiN
    Decembrie 19, 2009 la 7:34 am

    nu

    II RENAULT SPORT ….

    nu zice nu ca am gasit un site unde ii exact masina asta ….

  6. FLoRiN
    Decembrie 19, 2009 la 7:34 am

    Megan RS

  7. Decembrie 19, 2009 la 7:41 am

    E Renault Megane 2009 !!
    Multumesc pentru participare . In urmatoarele zile voi mai face un articol ;sau chiar maine sau azi :)) ,depinde.
    Florin tu ai ghicit ,bravo !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

