Prima pagină > Hobbyuri > Au venit sarbatorile ?

Au venit sarbatorile ?

Ce am facut azi ? Buna intrebare … eu ,tata , Mihai si Alex am impodobit casa .. Nu e cine stie ce dar merge🙂 . Acum cateva minute am facut cateva poze . In spate nu se vede pentru ca nu e deloc lumina . Am facut in fata 2-3 poze . Astept sa va dati putin cu parerea .
1. Putin miscata dar merge .
2. Welcome in my house
3. O mica decoratiune pe usa principala
4. Vazuta din cultul strazii
Ce parere ai de casuta mea ? :”> .

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

