Acasă > Diferite ... > Steam de la www.fdns.ro !

Steam de la www.fdns.ro !

Azi am primit licenta de la Wraith … fondatorul comunitatii www.fdns.ro !
Am activat-o si merge ! Are si Counter-Strike 1.6 :> ;
Mersi Wraith .. se pare ca nu esti tepar ca si altii de pe alte comunitati si te ti si de cuvant🙂 . Daca am asteptat 2 luni de zile dupa ce am facut cele 350 de posturi la tine pe forum sa sti ca a meritat „efortul” .
Meriti putina reclama aici la mine pe blog pentru asta🙂 .

  1. Noiembrie 20, 2009 la 11:34 am

    hai sarumana.
    data viitoare poate ai noroc in 2-3 zile

  2. Februarie 4, 2010 la 12:23 pm

    ai mai luat? ai mai primit?

    • Februarie 5, 2010 la 8:30 am

      Inca nu am destul posturi ,dar sper sa mai adun ceva … sa mai gasesc tutoriale sa fac🙂.

  3. Februarie 19, 2010 la 1:54 am

    am inteles.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

