Prima pagină > La scoala ! > Teza Biologie/Chimie/Fizica ?

Teza Biologie/Chimie/Fizica ?

Seara’ ! Esti la liceu ? Din ce vei da teza dintre bio/chimie/fizica ?
Eu am ales 100% ca voi da din fizica🙂 ,singurul din clasa . mai sunt 2-3 care sunt in dubii ,nu stiu ce sa faca😐 .
Pai mai colegii . Daca profa o sa ne dea pana la nota 5 din teorie … las-o naibii de treaba . E super simplu la fizica😐 .[Parerea mea].
Tu din ce dai teza ?

  1. EzStraider
    Noiembrie 21, 2009 la 12:50 am

    simplu la fizica! inseamna ca farmeni caietul! esti elev model alaea alea….:-@

    • Noiembrie 21, 2009 la 8:53 am

      Trebe si cate unu dinala :)) .
      La fizica am luat 7 !😡

  2. wtever
    Noiembrie 23, 2009 la 8:38 am

    bio

  3. ana (fosta 8B)
    Noiembrie 29, 2009 la 8:34 am

    pai faza e simpla… nu dau din nici una: nici fizica, nici chimie, nici biologie, siiii… nici MATE!! da stiu e supertare la Liceul de Arte Plastice ,,Corneliu Baba”!!!!!

  4. mada27x
    Decembrie 5, 2009 la 10:33 pm

    fizik j chimie:))

  5. myha myhutza :*
    Decembrie 1, 2010 la 2:58 am

    chimie shi biologie🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

