Acasă > Hobbyuri, La scoala ! > Vine,vine,vine,vine BALU !!!

Vine,vine,vine,vine BALU !!!

In aceasta joi ,22 octombrie 2009, C.N.A.M Bistrita organizeaza balul bobocilor !
Ceva logic ca m-am inscris la preselectia de la Miss&Mister ! deoarece vreau sa castig din nou … si aici ,si in clasa a 12-a … etc. =)) . Ati prins ideea da ?
Si poate va intrebati cine e partenera mea …. eeee…ee..e..ee emotii ? :))) E Diana :* .
Pentru cine nu stie ,domnsoara Diana e fata cu care am castigat in generala . Citeste articolul acesta daca nu sti ce s-a intamplat la banchetul din generala !!!
Balul se va desfasura la Hotel Diana de la ora 16 daca nu ma insel …
Astept cu mult drag balul bobocilor ;x.
EDIT !!
Revin cu un edit dupa o noapte de vis 8-> … scriam aseara pe blog dar eram prea trudit ca sa pot scrie corect … la ora 01:00…Bun ,sa va povestesc ce si cum a fost🙂 la miss&mister .
I Prima proba a fost sa ne prezentam .. am fost 5 perechi si fiecare s-a prezentat pe rand . Nume+Prenume-Scoala-Profil-Clasa-Hobby-uri.
II A doua proba a fost sa dansam .. fiecare cu perechea s-a pe un colag care a durat aprox.5 minute .
III A treia proba a fost sa raspundem la niste intrebari de cultura generala .. toti au stiut inafara de o fata🙂 .
IV A patra proba a fost cea mai tare … Karaoke :> . Acolo cred ca eu si Diana am primit nota maxima de la juriu .. mi-a venit o melodie de la Cargo . A fost super piesa😡 o stiu din minte.🙂.
Dupa toate aceste probe s-a anuntat Miss&Mister … care au fost de 4 feluri🙂 .
a) Miss&Mister Mandruta/Mandru Bistritean;
b) Miss&Mister Originalitate;
c) Miss&Mister Popularitate;
d) Miss&Mister CNAM Bistrita … [cel mai tare :)].
Eu cu o fata [nu stiu cine :-” cred ca partenera lui Ionut :-?]am castigat Miss&Mister Mandruta/Mandru Bistritean ;x .Eu nu zic ca e rau ! E destul de bine😛 deoarece altii nu au putut trece de preselectii si toti au castigat pe cinstite !
Am castigat de la AVON o crema de maini ,un gel de dus si un roll-on .De la Vodafone am castigat un chipiu si un cititor de carduri .De la firma de imbracaminte & incaltaminte Sprandi am castigat 2 tricouri originale . Si nu in ultimul rand un abonament la sala de fitness RayGYM Bistrita .. timp de 1 luna . Eu sunt foarte multumit …
Daca mai aveti alte intrebari lasa-ti-mi aici si va voi raspunde .:P

Spune-mi parerea ta despre ce ti-am scris mai sus🙂

  1. bucefalus
    Octombrie 19, 2009 la 5:24 am

    ne;o dat ban astia la bal :)) cine stie , cunoaste😉

  2. Oany
    Octombrie 20, 2009 la 6:59 am

    baluuu:X:X:X

    si eo’l astept:X:X

    da nu-mi fac prea mari sperante:))) avand in vedere k tompa s-o bagat peste tot:|…

    • Octombrie 21, 2009 la 1:42 am

      :-j !! Lasa-l pe Tompa !
      Si inca o veste !! O sa avem 8 spnsori !😡

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

