Prima pagină > blog > Mara – Romanu vietii !

Mara – Romanu vietii !

Tocmai in seara asta cand m-am intors de la niste prieteni buni de familie ,m-am trezit cu cartea Mara de Ioan Slavici . Mai mult ca sigur Teodora i-a dat-o lui mama pt. mine .Ca i-am zis la mama acum cateva zile ca am de citit Mara ,si ea repede s-a interesat😕 . O sa vad maine ce e de ea😕 .
Ce poti sa imi zici asa mai pe scurt despre acest roman vestit ?
1

  1. ana (rebela cum zici u)
    Septembrie 28, 2009 la 5:26 am

    tot ce pot sati spun despre ea e k si io mam trezit cu ea in ghiozdan azi dimineata. ciudata rau cartea asta nu? dak apare asa din senin.. sa asteptam si sa vedem cui i se mai intampla… :))

    • Septembrie 29, 2009 la 5:33 am

      Eu nu doresc raul nimanui ! =))

  2. AlLe
    Septembrie 30, 2009 la 5:45 am

    e vorba de o baba pe nume Mara cu niste copii…o fata si un baiat:)) nui prea faina:D

    • Septembrie 30, 2009 la 8:13 am

      Am inceput deja ca sa o citesc🙂 …

  3. wanted
    Octombrie 2, 2009 la 3:21 am

    e naspa, arunc-o fraeree

    • Octombrie 2, 2009 la 7:41 am

      Stiu ca e naspa …dar o sa imi dea test la romana in legatura cu textul !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

