Prima pagină > blog, Diferite ..., Hobbyuri, Muzica > Back to Radio ?

Back to Radio ?

Azi am primit de la un bun tovaras si tot odata un bun DJ ,Sam Broadcast !
Ce e acela ? E un program cu ajutorul caruia poti avea o statie de Radio pe Internet ! Mersi maiestre !
Si m-am gandit sa fac un nou radio … m-am gandit la un nume : C.N.A.M Radio Bistrita … sau ceva de genu😛 .
Ce zici ? are rost sa fac din nou un radio ?
Daca da zi-mi niste nume pt. noul Radio .

  1. Creatza.!!
    Octombrie 9, 2009 la 9:00 am

    Emmaaaaaaa, treci la aparat ca.mi place.:x radioul tau >:D< .! Nume..:-? sa vedem….Orice nu coonteaza numa sa merga:x

    • Octombrie 10, 2009 la 5:12 am

      Trebe cat de repede sa trec din nou .. dar am avut o sapt. grea si am fost obosit !

  2. Octombrie 9, 2009 la 11:26 pm

    Sfat: NU,nu te apuca de asa ceva,nu e atat de usor cum vezi tu lucrurile la inceput,daca ai un programel si ala e SAM aia nu in seamna ca poti sa iti faci si o statie de radio pe internet ! Plus ca intr-un timp foarte scurt vor disparea toate statiile de radio ILEGALE de pe net,ceea ce creezi tu cu SAM Broadcaster,o sa fie ilegal ! Iti vorbesc din proprie experienta,lucrez la un post de radio LEGAL si e foarte greu si asa.

    • Octombrie 10, 2009 la 5:16 am

      Ai dreptate … dar o sa ma duc la liceu la director si o sa vb. cu el sa vedem cum sta treaba🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

