Prima pagină > blog, Despre fete ., Hobbyuri, La scoala ! > Poezii create de mine .

Poezii create de mine .

Pierzand vremea in vacanta am inceput sa fac niste poezi de dragoste …
Sunt 3 .. dar defapt sunt mai multe dar nu le mai retin ;ba is in fostu caietu de fizica ,ba intr-un album de clasa a VIII-a de la vreo colega … nu le mai retin pe toate .

1.

Draga fata vreau sa sti
Ca imi aparti !
Cand te strang la pieptul meu
Mai rasare un curcubeu …
Cand te sarut
Cupidon a cazut !
Cand ma gandesc la tine
Apele nu mai sunt line !
De cand te-am cunoscut
Mi-ai placut !

Aceasta am facut-o lui Yaya … cand eram cu ea🙂
2.

Diana …draga ,te iubesc …
Diana …draga ,te doresc …
Diana ,draga ,esti a mea .
Diana ,nu te pot uita !
Parul lung ,Doamne ,saten si ochii caprui
Ce ma inebunesc …
Asta-i printesa mea si o cheama Diana !!!

Asta acum recent am facut-o la Diana .. fosta colega de banca ,fata cu care am castigat la Miss&Mister ,colega de liceu .

3.

De 8 ani de cand ne stim
Din tot deauna noi zambim …
Mereu cand ne ceram
Noi doi incercam sa ne impacam

Si asta i-am facut-o tot lui Diana .. cand ne-am despartit in generala .. scrisa la ea in Album .

Altele care le-am facut acum recent .. zilele astea ;una e completa ,alta nu !
Prima am adresat-o dragei mele prietene … Andreea [Nu sunt cu ea… :”> ;as vrea eu/ea :))]

4.

Printesa mea e Andreea .
Parul brunet si lung
Ma face ca un nebun …
Ochii mari si caprui
Nu seamana cu spuma laptelui .
Nu e iluzie ,nu e magie
E doar o prietenie .
E ca o iubire de frate …
Nu o iubire desarte !

Ah …😡 asta chiar mi-a placut ! :> tie ?

Si mai am una care e anonima …
5.

Iubita mea ,
Zaharul si mierea
Sunt dulci la fel ca tine.
Fluturii si florile
Sunt la fel de frumoase ca tine .
Mereu cand te sarut
Simt mierea dintr-un stup.
Vai ce dulce e ,
Chiar imi place !

Daca imi voi mai aduce aminte voi mai pune aici ..
Spune-ti parerea despre creatiile mele😉

  1. Septembrie 15, 2009 la 6:56 am

    prima este frumoasa, mia placut cel mai mult

    • Septembrie 15, 2009 la 7:34 am

      Aia a facut-o intr-o dimineata ,chiar cand m-am trezit😉.

  2. Sobo
    Septembrie 16, 2009 la 7:00 am

    Faine poeziile.Cateva obiectii :)) 1.”Tot deauna” intr-un cuvant.2. „Asta acum recent am facut-o la Diana ” ai facut-o cand erai la Diana acasa?Sau i-ai facut-o Dianei? :))

    • Septembrie 16, 2009 la 7:14 am

      =))) Am facut poezia pentru Diana =))
      Si la „Tot deauna” diriga tin minte ca mi-a zis ca un poet/scriitor poate sa faca greseli =)) …

  3. anonim
    Septembrie 17, 2009 la 7:17 am

    ce sa sp….faine:X

  4. Septembrie 21, 2009 la 6:17 am

    imi plac poeziile…prima imi place ff mult:-? daca te straduiesti mai mult iti ies mai faine:>:X,dar oricum te stii;))

    • Septembrie 21, 2009 la 6:43 am

      Si mai mult de atat ? :))
      O sa incerc😀 ..🙂 mersi de sfat [fosta] colaga ! :*

  5. Niciiiiiiiiiiiii :]
    Septembrie 21, 2009 la 7:26 am

    Faine Niciiiiiiiii..Talentatuu`:> Se stie Nici asta a meu>:> :*

  6. Andreea
    Septembrie 22, 2009 la 5:20 am

    esti foalte talentat ma colegutzule,…
    tine-o tot asa..mi-o placut poezia aia adresata andreei

  7. Diana
    Septembrie 22, 2009 la 5:21 am

    Vaai ema:))tare tare:)) da`chiar ma iubesti?:))

    • Septembrie 22, 2009 la 6:56 am

      Pai trebe printesa mea >:)😡 .

  8. Andreea
    Septembrie 22, 2009 la 5:48 am

    dar tot nu mi-am dat seama despre ce andree este vorba?.

    dak nu sunt prea indiscreta(@_@)

    • Septembrie 22, 2009 la 6:57 am

      Pai Andreea e cea mai buna prietena a mea .. e ca si o sora /mama /bunica … orice pentru mine🙂 .
      Cel mai bun prienten pe scurt … adica prietena 8-|

  9. Diana
    Septembrie 24, 2009 la 8:07 am

    POi da oricum raman Printesa ta:X :)) si stii u..acolo pe la 24 de ani:))pana atunci ne traim viata:))

    • Septembrie 24, 2009 la 11:46 pm

      =))) la 24 vrei sa facem ?😐 Credeam ca deja la 21 sa avem copii =))))

  10. cm
    Septembrie 24, 2009 la 8:50 am

    Diana …draga ,te iubesc …
    Diana …draga ,te doresc …
    Diana ,draga ,esti a mea .
    Diana ,nu te pot uita !
    Parul lung ,Doamne ,saten si ochii caprui
    Ce ma inebunesc …
    Asta-i printesa mea si o cheama Diana !!!

    Asta-i e o melodie. :)), cica e poezie scrisa de el…somn usor!

    • Septembrie 24, 2009 la 11:45 pm

      Da-mi si mie piesa te rog … eu am facut-o😐
      Poti sa crezi ce vrei !

  11. cm
    Septembrie 25, 2009 la 12:27 am

    Mai da-o dracu…exact la fel? Cauta pe trilulilu: Diana, Diana – nu mai situ cine canta.

  12. Februarie 6, 2010 la 10:32 pm

    is foarte frumoase poeziile si leam si copiat pe un caiet!!! sa scri in continuare multe poezii ca acestea care sunt acuma pe net !te pup si succes paaaaaaa

  13. andreea
    Februarie 20, 2010 la 11:29 pm

    Macul

    Mama a semanat
    Semintele de mac
    Iar rata le-a mancat,
    Razand mac, mac
    Mama s-a suparat
    I-a uns penele cu lac
    fugarind-o repede pe lac.

  14. gabriela
    Martie 8, 2010 la 2:34 am

    mama draga,ce-as putea
    sa-ti urez de ziua ta
    bucurie,sanatate
    mult noroc si spor in toate
    pace si zile senine
    sa ma poti creste pe mine

    • Martie 8, 2010 la 8:06 am

      Superba poezia Gabriela ! Multumesc !

  15. d3d3
    Iunie 6, 2010 la 6:47 am

    eu o adoooor pe prima :X:X:X

  16. deyutza
    Noiembrie 9, 2010 la 3:34 am

    sooper tare bv tie tineo tot asa:*

  17. andreea stefa
    Ianuarie 23, 2011 la 12:59 am

    De ziua ta

    De ziua ta, luceafr bland,
    Sa nu te stingi nicicand.
    Cu ale tale frumoase poezi,
    La noi in suflet mereu sa revii.

    De ziua ta ,in dar ti as da o stea
    Sa ne incalzesti
    Acolo de unde esti
    Mereu in imima ta.

    De ziua ta pasesc pe drumul da lumina
    Asteptand o raza de la tine sa vina
    Din umbra ta a singuratati
    Si negurile eternitati.

    De ziua ta s-auzi frumos murmurand
    Versuri dragi rand pe rand .
    Nicicand nu te vom uita
    Poiet drag , ne calauzesti viata.

  18. bubu
    Aprilie 26, 2011 la 8:57 pm

    imi place poezia despre diana…asa ma cheama si pe mine…tine-o tot asa, chiar esti talentat!!!

  19. eu
    Mai 18, 2011 la 4:56 am

    Vara Cateodata stau la fereastra, Si privesc in zare Cum soarele rasare Vazand din departare Fluturi si florile multicolore Toata natura zambindu-mi Ma simt ca o regina Zburand spre cerul albastru Iar adierea de vant ma ajuta sa plutesc Pe valurile mari cele reci

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

