Acasă > blog, La scoala ! > Prima zi de scoala .

Prima zi de scoala .

Prima zi de scoala la C.N.A.M a inceput destul de bine .. am aflat ca profa de mate e noua in scoala .. deci e primul ei an de predare in liceu ,diriginta mea e si ea la primul an in care este diriginta . Pana acum totul e OK . Aaaa… era sa uit ;nu ne-a dat nici un manual :-j ,si mai bine :)) .
Dar partea ce-a mai nasola e ca nu sunt numai 10 fete in clasa … si pana la 29 ,baieti :-< . Dar era sa uit din nou🙂 ,mai e o parte buna : Mihai Birlean ,Dragos ,Miky [asa zis si Iţă] ,Adi ,Alex si Carmen sunt cu mine in clasa .
Orarul este destul de usor .. dupa parerea mea ,inafara de ziua de JOI ! joia ne v-a imparti diriga in 2 grupe .. a cate 15 si 14 elevi . Prima grupa v-a face joi Informatica de la ora 8 pana la 11 si cea de a 2-a grupa v-a face joi Informatica de la ora 14 pana la 17 … Sper sa cad in grupa I . :-< ,In rest totul e OK pana la ora actuala ,speram ca acest "OK" sa continue tot anul :)) .

Tocmai am aflat ceva de la un fost vecin si tot odata un bun prieten .
A zis ca diriga este super de treaba si te intelege mai mereu …
Deci noroc pe capul meu🙂
La tine cum a fost prima zi de scoala ?

  1. Samuel Drake
    Septembrie 14, 2009 la 12:34 am

    pai dak profa voastra ii in primu an de predare poate o s-o ia mai usor cu voi dar asta nu-i 100% asigurat, uite cum a fost la mne:
    Si eo am intrat tot la CNAM stiinte ale naturii, diriginta e o femeie mai batrana asa cu experienta in domeniul (ne-a spus ca pretinde de la noi sa fim cuminti bla bla bla), in cls mea sunt doar 5 baieti :)) si restul fete, ne-a dus in laboratorul de bio unde nu era chiar asa de…obisnuit (m-am speriat ca ne duce in subsol), asa in rest ii OK dar, spre deosebire de tne Ema, is sigur ca acest OK nu va dura mult

    • Septembrie 14, 2009 la 12:43 am

      ©Mitza_BN© Mihai: s-o maritat inseamna
      ©Mitza_BN© Mihai: ca numele de fata ii ana urs
      ©Mitza_BN© Mihai: o sa te doara in pula de scoala
      ©Mitza_BN© Mihai: asculta la mine
      ©Mitza_BN© Mihai: :))
      Yaho0 4 Friends: :X
      Yaho0 4 Friends: =)))
      ©Mitza_BN© Mihai: imi motivam absente la ea la ora in prostie

      Daca e asa cum zice Mihai ,atunci e de nota 10 ! :))

  2. sorina
    Septembrie 14, 2009 la 12:57 am

    sa -te ajute dumnezeu ca incepi o alta perioada din viata ta spor la munca si multa intelepciune si rabdare

  3. Sobo
    Septembrie 14, 2009 la 7:30 am

    Faza cu impartitul pe grupe ii cea mai nasoala.Oricum,daca pici in grupa I nu inseamna ca mergi numai de dimineata.Se tot schimba oridinea grupelor,adica o saptamana grupa I de dimineata,urmatoarea saptamana grupa II de dimineata.De Ana Urs..ce sa zic,s-a maritat,are alt nume..Semesdean parca.Sa stii ca aparentele insala.E tanara,e de treaba,am facut T.I.C. cu ea,dar daca faci misto si sari calu..ii nasol.Ii diriga la o clasa,la care a dat 3 de 1 in teza,pt copiat.Ala care se lauda ca-si motiveaza absentele la ea la ora,fura curent,sau nu l-o zarit profa.Numai bine in noul an scolar..si ..ne vedem pe coridoare🙂

    • Septembrie 15, 2009 la 3:33 am

      Cu schimbatul grupelor cred ca e 100% sigur … adica din cate mi-am adus aminte asa a zis si diriga🙂 . Cat despre faza cu motivatul absentelor nu stiu ce sa zic … nu frecventez sa fug de la ore🙂 .
      Numai bine si tie Sobo … si sper sa ne mai vedem pe coridor😉 sau in curte😀 .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

