Prima pagină > blog, Diferite ... > Scoala asta :)

Scoala asta :)

Imi pare rau ca nu am mai postat nimic in acest timp dar chiar nu aveam subiecte bune … nu s-a intamplat nu stiu ce prin vacanta asta . Totul a fost normal ,nici o schimbare …si cu asta as vrea sa ajung la faptul ca astept sa inceapa scoala … intr-un fel .🙂
De ce ?
Pentru ca astept sa imi vad noii colegi ,totusi daca din cei 27 ,20 sunt baieti si 7 sunt fete … sutem vreo 5-6 din Gn.5 la mine in clasa ; e ceva .
Daca sunt nebun ca astept sa inceapa scoala ?
Poti sa zici … poate chiar si eu am zis asta dar e prea plictiseala prin vacanta … astept sa petrec cu colegii ,sa facem diverse nazbatii ,prostii .
Ce fac eu in vacanta pt. ca ma plictisesc ?
Pai in fiecare zi o ajut pe mama ,ba la spart de nuci ,ba la curatenie ,ba la pastai sa le desfac .. dupa care stau toata ziua – buna ziua …
Ma mai duc cu Furia pe afara ,in toate serile ies afara pana la 10 cu vecinii …
Aceleasi lucruri zi de zi !😐

Acum sa iti pun eu cateva intrebari🙂 .
Astepti sa inceapa scoala ?
Ce faceai tu in vacanta ? / ce ai facut in vacanta ? / Unde ai fost ?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

