Prima pagină > blog, Diferite ..., Hobbyuri > Trimite sms in orice retea de acasa ! [gratis]

Trimite sms in orice retea de acasa ! [gratis]

http://trimite-sms.info iti pune la dispozitie 2 sms-uri gratis ,in orice retea … dupa terminarea celor 2 sms-uri poti sa iei altele … normal ,contra cost !!
Preturi
preturi SMS
Preturile sunt foarte convenabile ! si sa sti ca functioneaza !!
Am trimis un SMS la iubita si a zis ca l-a primit ! in viitorul apropiat voi cumpara si eu cateva SMS-uri !
Reteaua fdNs este foarte seriosa si nu da tepe … ! va incurajez sa luati de la ei orice !!!

  1. scorpiutza
    August 20, 2009 la 4:50 am

    30E = 500 SMS (+ bonus 30 SMS ) ?

    iti faci optiune cu 5$ la orange 500 de mesaje 500 de minute =)))

    • August 20, 2009 la 4:54 am

      Corect ! dar poti sa dai in orice retea ?
      Te rog sa imi raspunzi !

  2. scorpiutza
    August 20, 2009 la 4:58 am

    nu comentez :))

    • August 20, 2009 la 4:59 am

      Deci ,te rog ! :)) … eu zic ca merita din orice pozitie =)) . !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

