Prima pagină > Hobbyuri, SEX -18+ > Intrebari pentru baieti !

Intrebari pentru baieti !

1. De ce bei bere ?
2. De care bere iti place ?
3. Te simti bine cand bei o bere cu cineva ?
4. Ce simti cand bei o bere ?
5. Bei bere pentru a impresiona fetele ?
6. Sa zicem ca ai multi bani si vrei sa iti faci o fabrica de bere … ce nume i-ai da la noua ta firma ?

Raspunde sincer !!

  1. Teo
    August 15, 2009 la 9:17 am

    1.k asa imi vine
    2.timishoreana
    3.logic altfel nu`mi tihneste
    4.nicicum
    5.nu
    6.Teot:))

  2. dan
    Septembrie 8, 2009 la 1:37 am

    1.ca sa pot ragai tare =))
    2.peroni
    3.pai daca mii sete ma simt bine si cand o beau singur…apai de mai am si pe cineva langa mine ii mai beton
    4.ceva rece pe gat si cum mere catre stomac :))
    5.beau bere sa ma racoresc…:))
    6.shtou =))

    • Septembrie 8, 2009 la 1:46 am

      Peroni nu am baut niciodata …🙂
      Dar faza cu Stou e tare :)))

  3. Rafaelo
    Septembrie 26, 2009 la 9:29 am

    1. De ce bei bere ?: Pt. ca-mi place
    2. De care bere iti place ?: Hmm..Tuborg,Heineken
    3. Te simti bine cand bei o bere cu cineva ?: Normal🙂
    4. Ce simti cand bei o bere ?: Da
    5. Bei bere pentru a impresiona fetele ?: Nu
    6. Sa zicem ca ai multi bani si vrei sa iti faci o fabrica de bere … ce nume i-ai da la noua ta firma ?: :)),grea intrebare :)) Blonda =)) (Ce tare,sa te duci la magazin si sa zici: O blonda,va rog! :))))=)) )

  4. Ianuarie 20, 2010 la 6:13 am

    1.ca am placere
    2.goldenburg
    3.normal.
    4.placere
    5.nu.
    6.bere imputita

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

