Prima pagină > blog, Diferite ... > Decizia ta !

Decizia ta !


Si de ce ?

  1. Teo
    August 5, 2009 la 8:50 am

    dragoste si sex:>

    • August 5, 2009 la 11:12 pm

      Asa ma gandeam si eu :”> … dar mai las pana al 20 de voturi🙂 in total …

  2. Yaki
    August 6, 2009 la 9:22 am

    Ce dragoste si sex???
    Baga acolo istoria romanilor…:))

    • August 7, 2009 la 8:23 am

      Mancaoar domnu’ Manea =))))

  3. Teo
    August 7, 2009 la 9:28 am

    sti sa mai propus odata despre ce vrei un articol..si am zis despre sex:> si lumea tot aia vrea>:) ce ma stiu:))

  4. Yaki
    August 9, 2009 la 1:26 am

    =))

  5. August 9, 2009 la 8:46 am

    Tocmai s-au adunat 20de voturi … dar se pare ca avem 6voturi pentru „Dragoste si sex” si 6 voturi pentru „Funny/Amuzante” …😕 asa ca mai las pana la 25 de voturi🙂 …

  6. August 12, 2009 la 11:18 pm

    Tocmai s-au adunat 27 de voturi😐 … dar se pare ca din nou avem egalitate :)) .las pana la 30 si apoi gata🙂

  7. August 15, 2009 la 7:42 am

    Am adunat 13voturi pentru Dragoste/Sex …. dar si 12 voturi pentru Funny …
    Deci o sa postez mai mult despre Dragoste/Sex dar si Funny .🙂
    Multumesc pentru voturi !!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

