Acasă > Concurs, Funny > Iluzie ? sau trebuie sa iti pui capul la contribtie ?

Iluzie ? sau trebuie sa iti pui capul la contribtie ?

1
In prima faza apar 12 oameni ,dupa ce se muta cele doua dreptunghiuri apar 13 oameni …
De unde apare al 13-lea ??😐
Eu nu m-am prins !

Categorii:Concurs, Funny Etichete:, , , , ,
  1. Teo
    August 4, 2009 la 8:22 am

    eu astiu..
    e unu acolo…
    care atunci cand il muta el se muta cu totu..nu doar jumate ..
    si la inceput 2 coloane de 3 una de 2 una de 3 una de 2…dupaia

    cand se misca apar 2 coloane de 2 si 3 coloane de cate 3

    • August 4, 2009 la 8:24 am

      OMG ! O.o chiar nu am inteles nimic😐
      2 .. 3 .. coloane ,nimic :)) .

  2. Teo
    August 4, 2009 la 8:27 am

    la inceput apara doua coloade de vate 3 persoane…dupauia o coloana de cate 2 dupaia o coloana de cate 3 si dupaia iara una de cate 2…***

  3. Teo
    August 4, 2009 la 8:28 am

    lol nuj cum sa explic in cuvinte..urmareste coloanele..si cate pers. is pe ea:D..si dupaia urmareste..alea cand se schimba acol chiar unde se despart..k nuj cum sa explic in cuvinte

    • August 4, 2009 la 8:36 am

      LAsa ca o sa vi pe la mine si imi explici tu mai bine :))) .
      Mersi oricum ,alte pareri !?

  4. August 19, 2009 la 1:40 pm

    Scuze ca scriu aici..vezi ca WTA te da pe WTA :)) Adica nu te da la siteul tau te da pe siteul lor

    • August 19, 2009 la 10:51 pm

      Stiu ! trebuie sa dai pe link-ul de mai sus de bannerul acela ,nu stiu de ce dar e OK …

  5. August 19, 2009 la 1:40 pm

    Ma refer ca nu te da la statisticile tale ci direct pe http://www.wta.ro

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

