Prima pagină > blog, Diferite ..., Hobbyuri > Inactivitate … :)

Inactivitate … :)

Imi cer scuze ca nu voi mai posta pe blog in saptamana care urmeaza deoarece voi pleca in Ungaria la Hajduszoboszlo …. Bai termale ,Aqua Park ,jacuzzi … chesti dinalea cu apa🙂 .
Cand voi veni de acolo ,voi face un Articol nou in care sa va pun poze si sa va spun pareri de acolo !
Ne vedem in data de 3.AUG.2009 !
Ciao si drum bun mie :)) !

EDIT
Azi noapte pe la 12 am ajuns acasa .Toti suntem OK inafara de Tudor😦 … A facut apendicita si a trebuit sa se opereze in Cluj ,am ajuns chiar la tanc cu el acolo … Slava Domnului ca a trecut cu bine peste operatie !
Acum partile bune … ! si cele mai putin bune :))
Partile Bune !: Am mers in fiecare zi la strand si am facut baie pana nu am mai putut … ;am fost si la Aqua Park unde m-am dat pe toate toboganele ;am putut manca ce am vrut ;am facut ce am vrut ;am cumparat la iubita un cadou destul de frumos … mie sincer imi place🙂 ,inca nu stiu daca ii place ei .
PARTEA REA: NU am facut nici o poza acolo unde am fost la strand … tot uitam aparatu’ foto in masina x( … Dar daca vrei sa vezi poze ,camere live ,clipuri cu strandu de la Hajduszoboszlo ,intra pe acest LINK … Dar in rest :”> am facut poze multe la Gradina Zoo ,stiu ,e cam rusinos pt. ca asemenea poze fac numai copii mici :”> ,dar nu conteaza si eu sunt mic … [190cm h =))] .Deseara daca voi gasi un cablu de date de la vecini voi pune pozele aici pe blog🙂 … Cam atat ,daca aveti intrebari ,astept :*

  1. Iulie 25, 2009 la 9:00 am

    vacanta placuta !

    • Iulie 26, 2009 la 12:28 am

      Mersi !
      Drept ca suvenir va voi aduce cate o poza =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

